Zobrazeno 1 - 10
of 132
pro vyhledávání: '"Arnaert, Antonia"'
Autor:
Arnaert, Antonia, Ahmad, Hamza, Grugel-Park, Adriana, Debe, Zoumanan, Laizner, Andrea, Larocque, Josée, Hudson, Emilie, Liebert, John
Publikováno v:
In Archives of Psychiatric Nursing October 2021 35(5):556-561
Autor:
Arnaert, Antonia1 (AUTHOR) antonia.arnaert@mcgill.ca, Ahmad, Hamza1 (AUTHOR), Mohamed, Shameera1 (AUTHOR), Hudson, Emilie1 (AUTHOR), Craciunas, Stephanie1 (AUTHOR), Girard, Alice1 (AUTHOR), Debe, Zoumanan1 (AUTHOR), Dantica, Joséphine Lemy2 (AUTHOR), Denoncourt, Candice2 (AUTHOR), Côté-Leblanc, Geneviève2 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Nursing. 8/1/2022, Vol. 21 Issue 1, p1-13. 13p. 1 Chart.
Publikováno v:
In Nurse Education Today June 2017 53:1-6
Autor:
Castro, Aimee, Velez, Jose B. Londono, Nghiem, Tracy, Moffat, Karyn, Arnaert, Antonia, Pagnotta, Ariana, Gautrin, Ariane, Tsimicalis, Argerie
Publikováno v:
Canadian Journal of Nursing Informatics; Winter2024, Vol. 19 Issue 1, p1-27, 27p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Nurse Education Today February 2015 35(2):304-309
Autor:
Shang, Zhida1 (AUTHOR) zhida.shang@mail.mcgill.ca, Arnaert, Antonia1 (AUTHOR), Hindle, Yvonne2 (AUTHOR), Debe, Zoumanan2 (AUTHOR), Côté-Leblanc, Geneviève2 (AUTHOR), Saadi, Amine2 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Health Services Research. 1/23/2021, Vol. 21 Issue 1, p1-9. 9p.
Autor:
Kleib, Manal, Arnaert, Antonia, Nagle, Lynn, Ali, Shamsa, Idrees, Sobia, Kennedy, Megan, da Costa, Daniel
To inform the development of future educational interventions, literature reporting on digital health education and training courses and/or other pedagogical interventions for nursing students will be analyzed.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::042618095a39584ee03cd6fef8617be1
Autor:
Kleib, Manal, Arnaert, Antonia, Nagle, Lynn M., Ali, Shamsa, Idrees, Sobia, Kennedy, Megan, da Costa, Daniel
Publikováno v:
JBI Evidence Synthesis; Jul2023, Vol. 21 Issue 7, p1469-1476, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.