Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Armstrong, Courtney C"'
Publikováno v:
JMIR Mental Health, Vol 8, Iss 4, p e24482 (2021)
BackgroundMobile health apps stand as one possible means of improving evidence-based mental health interventions for youth. However, a better understanding of youth and provider perspectives is necessary to support widespread implementation. Objecti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4fdd59f72594466abefe74d2da3361dd
Autor:
Dong, Lu, Zieve, Garret, Gumport, Nicole B., Armstrong, Courtney C., Alvarado-Martinez, Cynthia G., Martinez, Armando, Howlett, Shayna, Fine, Eve, Tran, Melanie, McNamara, Mary E., Weaver, Claire, Tuck, Alison B., Hilmoe, Heather E., Agnew, Emma, Fisher, Krista, Diaz, Marlen, Lee, Jason Y., Hollon, Steven D., Notsu, Haruka, Harvey, Allison G.
Publikováno v:
In Behaviour Research and Therapy October 2022 157
Publikováno v:
In Behaviour Research and Therapy April 2022 151
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zieve, Garret G.1 (AUTHOR), Armstrong, Courtney C.1 (AUTHOR), Richardson, Ian M.1 (AUTHOR), Garcia, Sydney B.1 (AUTHOR), Harvey, Allison G.1 (AUTHOR) aharvey@berkeley.edu
Publikováno v:
Cognitive Therapy & Research. Aug2022, Vol. 46 Issue 4, p791-808. 18p. 7 Charts.
Autor:
Armstrong, Courtney C.1 (AUTHOR), Aguilera, Adrian2 (AUTHOR), Hwang, Janet1 (AUTHOR), Harvey, Allison G.1 (AUTHOR) aharvey@berkeley.edu
Publikováno v:
Journal of Behavioral Health Services & Research. Apr2022, Vol. 49 Issue 2, p204-220. 17p. 3 Charts.
Autor:
Darrow, Sabrina M., Ironside, Manon, Armstrong, Courtney C., Travis, Kate, Aguilera, Adrian, Haack, Lauren M.
Publikováno v:
Evidence-Based Practice in Child & Adolescent Mental Health; 2023, Vol. 8 Issue 3, p335-347, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.