Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Armes, H."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mulay, A., Akram, K., Williams, D., Armes, H., Russell, C., Hood, D., Armstrong, S., Stewart, J.P., Brown, S.D., Bingle, L., Bingle, C.D.
Publikováno v:
Disease Models & Mechanisms
Europe PubMed Central
Disease Models & Mechanisms, Vol 9, Iss 11, Pp 1405-1417 (2016)
Disease Models and Mechanisms
Europe PubMed Central
Disease Models & Mechanisms, Vol 9, Iss 11, Pp 1405-1417 (2016)
Disease Models and Mechanisms
Otitis media (OM), or middle ear inflammation, is the most common paediatric disease and leads to significant morbidity. Although understanding of underlying disease mechanisms is hampered by complex pathophysiology it is clear that epithelial abnorm
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::494b8f54492faee1fbbd31ff4b443fa8
http://hdl.handle.net/10044/1/49417
http://hdl.handle.net/10044/1/49417
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Physiotherapy January 2019 105 Supplement 1:e139-e140
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.