Zobrazeno 1 - 10
of 97
pro vyhledávání: '"Armentano, M. G."'
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
In this paper we propose an hp finite element method to solve a two-dimensional fluid-structure vibration problem. This problem arises from the computation of the vibration modes of a bundle of parallel tubes immersed in an incompressible fluid. We u
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::dc662a5c2e344aa9f9a1b8af8f028aff
http://www.techscience.com/doi/10.3970/cmes.2012.084.359.html
http://www.techscience.com/doi/10.3970/cmes.2012.084.359.html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Armentano, M. G., Duran, R. G.
Publikováno v:
Applied Numerical Mathematics; 2001, Vol. 37 Issue: 3 p397-416, 20p
Autor:
ÖZÇALICI, Mehmet1 mozcalici@kilis.edu.tr, SOYSAL BİLMİŞ, Ayşe Nur2 nursoysal@akdeniz.edu.tr
Publikováno v:
International Journal of Management Economics & Business / Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi. 2023, Vol. 19 Issue 2, p328-347. 20p.
Publikováno v:
Computer Integrated Manufacturing Systems; Aug2024, Vol. 30 Issue 8, p2631-2643, 13p
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1323d68d7d58e771c396e9e30a3bc4d4
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84857513531&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84857513531&partnerID=MN8TOARS
Publikováno v:
Journal of Educational Computing Research; Mar2024, Vol. 62 Issue 1, p290-322, 33p