Zobrazeno 1 - 10
of 3 599
pro vyhledávání: '"Ariz."'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
In recent years, the idea that cohorts can prepare public health students for successful careers and professional development has been increasingly studied by researchers and educators. Previous literature suggests that cohorts can improve learning o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0191e65867a1417e980677f24bd7a913
Autor:
Rivero-Morales, Senia, Rodriguez-Guevara, Neivys, Aríz-Milian, Odalis C., Cañizares-Carmenate, Yudith, Diaz-Amador, Roberto
Publikováno v:
In Journal of Neonatal Nursing December 2024 30(6):621-626
Autor:
Kumar, Rahul, Magesh, N.S., Kumar, Vivek, Das, Kirti Ranjan, Ahmad, Ariz, Singh, Vikas, Majhi, Partha Sarathi, Mishra, Ravi, Singh, Anand K., Saini, Shailendra, Ray, Yogesh
Publikováno v:
In Polar Science June 2024 40
Autor:
Banerjee, Abhishek, Ariz, Dilshad, Turyasingura, Benson, Pathak, Shray, Sajjad, Wasim, Yadav, Nilesh, Kirsten, Kelly L.
Publikováno v:
In Physics and Chemistry of the Earth June 2024 134
Publikováno v:
In Food Research International June 2024 186
Autor:
Jiménez-Sánchez, Daniel, Ariz, Mikel, Chang, Hang, Matias-Guiu, Xavier, de Andrea, Carlos E., Ortiz-de-Solórzano, Carlos
Many efforts have been made to discover tumor-specific microenvironment elements (TMEs) from immunostained tissue sections. However, the identification of yet unknown but relevant TMEs from multiplex immunostained tissues remains a challenge, due to
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2103.05385
Multiplex tissue immunostaining is a technology of growing relevance as it can capture in situ the complex interactions existing between the elements of the tumor microenvironment. The existence and availability of large, annotated image datasets is
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2103.04617
Autor:
Mutallibli, Ariz, Sağlam, Mehmet
Publikováno v:
Quintessence International; Jun2024, Vol. 55 Issue 6, p472-481, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.