Zobrazeno 1 - 10
of 257
pro vyhledávání: '"Arioli, M"'
The Dynamic Attending Theory postulates that ongoing temporal structure of events entrains attention and affects perception (Jones et al., 2002). According to this theory, rhythm, defined as a sequence of short repeated intervals with regularities th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::47f02f79720e715e5fc9833621580050
https://hdl.handle.net/10281/418649
https://hdl.handle.net/10281/418649
Recent evidence shows that preverbal infants raised in Western cultures represent increasing numerical order and extract rule-like patterns from visual sequences when items are presented from left to right, but not right to left. These findings match
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::a303c45a0f45872c9c64ec2412f8760a
https://hdl.handle.net/10281/418646
https://hdl.handle.net/10281/418646
By 27-week gestation the brain undergoes extensive changes driven by external input, suggesting that learning occurs even before birth. Much of the sensory input that reaches the foetus has a rhythmic structure, and literature suggests that intrauter
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::12c1c44cc7f4f7c4b96b6316febbb71e
https://hdl.handle.net/10281/418644
https://hdl.handle.net/10281/418644
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.