Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Arima, Shiori"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ARIMA, Shiori
Publikováno v:
大手前大学IIEジャーナル = Journal of Research and Pedagogy of Otemae university Institute of International Education. 4:021-030
Teachers'beliefs influence their teaching strategies and is an important area for investigation. It is also important for teachers to consider their own perceptions of their pedagogy in order to improve. However, there are relatively few studies focu
Publikováno v:
学校教育実践学研究. 22:163-170
The goal of this short article is to analyze post-text tasks in Japanese senior high school English textbooks focusing on activities following the main texts to promote skill integration. Compared with the heightened interests in a series of textbook
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arima S; 1 Department of Orthodontics, Nihon University School of Dentistry , Tokyo, Japan ., Namura Y; 2 Department of Orthodontics, Nihon University School of Dentistry , Tokyo, Japan .; 3 Division of Clinical Research, Dental Research Center, Nihon University School of Dentistry , Tokyo, Japan ., Tamura T; 2 Department of Orthodontics, Nihon University School of Dentistry , Tokyo, Japan .; 3 Division of Clinical Research, Dental Research Center, Nihon University School of Dentistry , Tokyo, Japan ., Shimizu N; 2 Department of Orthodontics, Nihon University School of Dentistry , Tokyo, Japan .; 3 Division of Clinical Research, Dental Research Center, Nihon University School of Dentistry , Tokyo, Japan .
Publikováno v:
Photomedicine and laser surgery [Photomed Laser Surg] 2018 Mar; Vol. 36 (3), pp. 162-168. Date of Electronic Publication: 2017 Nov 27.