Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"Arikatla, Venkata"'
Autor:
Arikatla, Venkata Sravya
In skin connective tissue, dermal fibroblasts appear to be the most prevalent cell type. They are in charge of making the extracellular matrix that makes up the skin's connective tissue, and also involved in wound healing. Moreover, they produce Insu
Autor:
Qi, Di, Panneerselvam, Karthikeyan, Ahn, Woojin, Arikatla, Venkata, Enquobahrie, Andinet, De, Suvranu
Publikováno v:
In Journal of Biomedical Informatics November 2017 75:48-62
Autor:
Chellali, Amine, Mentis, Helena, Miller, Amie, Ahn, Woojin, Arikatla, Venkata S., Sankaranarayanan, Ganesh, De, Suvranu, Schwaitzberg, Steven D., Cao, Caroline G.L.
Publikováno v:
In International Journal of Human - Computer Studies December 2016 96:22-37
Autor:
Arikatla, Venkata S., De, Suvranu
Publikováno v:
In Graphical Models November 2015 82:29-42
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Linte, Cristian A., Siewerdsen, Jeffrey H., Wilson, Andrew, Scheirich, Harald, Paniagua, Beatriz, White, Raymond, Nguyen, Tung, Arikatla, Venkata
Publikováno v:
Proceedings of SPIE; April 2022, Vol. 12034 Issue: 1 p120342S-120342S-6, 1083085p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Farmer, Jake, Demirel, Doga, Erol, Recep, Ahmadi, Daniel, Halic, Tansel, Kockara, Sinan, Arikatla, Venkata S., Sexton, Kevin, Ahmadi, Shahryar
Publikováno v:
International Journal of Medical Robotics & Computer Assisted Surgery; Aug2020, Vol. 16 Issue 4, p1-11, 11p
In this paper we introduce a Modified Iterative Constraint Anticipation (MICA) method that provides a unified framework for direct and response-based indirect haptic interaction common in many interactive virtual environments. Collision constraints d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::03349cb06859aabb1f7d1ebd5e783e8b
https://europepmc.org/articles/PMC5656988/
https://europepmc.org/articles/PMC5656988/