Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Arias, M. Beatriz"'
Publikováno v:
Peabody Journal of Education, 1993 Oct 01. 69(1), 6-29.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1492601
Autor:
Arias, M. Beatriz
Publikováno v:
American Journal of Education, 1986 Nov 01. 95(1), 26-57.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1209226
Autor:
Arias, M. Beatriz
Publikováno v:
Language Magazine; Nov2021, Vol. 21 Issue 3, p24-26, 3p
Publikováno v:
Bilingual & Multilingual Education; 2017, p35-49, 15p
Autor:
Lillie, Karen E., Markos, Amy, Estrella, Alexandria, Nguyen, Tracy, Peer, Karisa, Perez, Karla, Trifiro, Anthony, Arias, M. Beatriz, Wiley, Terrence G.
Publikováno v:
Lillie, Karen E.; Markos, Amy; Estrella, Alexandria; Nguyen, Tracy; Peer, Karisa; Perez, Karla; et al.(2010). Policy in Practice: The Implementation of Structured English Immersion in Arizona. UCLA: The Civil Rights Project / Proyecto Derechos Civiles. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8742n78n
This study examines the implementation and organization of the state mandated curriculum in the 4-hour SEI block in 18 K-12 classrooms in 5 different districts. We focus on the effects of grouping by language proficiency, the delivery of the structur
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::ffb265a521a065090e6e62ac3498254d
http://www.escholarship.org/uc/item/8742n78n
http://www.escholarship.org/uc/item/8742n78n
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arias, M. Beatriz, Wiley, Terrence G.
Publikováno v:
Language Problems & Language Planning; 2015, Vol. 39 Issue 3, p227-244, 18p