Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Ari, Fatih"'
Examining nontraditional graduate students' experiences with video feedback in a fully online course
Autor:
Ari, Fatih, Arslan-Ari, Ismahan
Publikováno v:
In The Internet and Higher Education October 2022 55
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2020 Oct 01. 29(5), 666-676.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48742022
Autor:
Miles, Hannah1,2 (AUTHOR) hmiles2@uncc.edu, Ari, Fatih3 (AUTHOR)
Publikováno v:
TechTrends: Linking Research & Practice to Improve Learning. Nov2022, Vol. 66 Issue 6, p914-922. 9p.
Autor:
Vasconcelos, Lucas, Grant, Michael M., Hengtao Tang, Ari, Fatih, Arslan-Ari, Ismahan, Yingxiao Qian
Publikováno v:
Impacting Education; 2024, Vol. 9 Issue 2, p9-20, 12p
Autor:
Ari, Fatih1 (AUTHOR) arifatih@mailbox.sc.edu, Vasconcelos, Lucas1 (AUTHOR), Tang, Hengtao1 (AUTHOR), Grant, Michael M.1 (AUTHOR), Arslan-Ari, Ismahan1 (AUTHOR), Moore, Alison L.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
TechTrends: Linking Research & Practice to Improve Learning. Jul2022, Vol. 66 Issue 4, p699-709. 11p.
Autor:
Ari, Fatih1 (AUTHOR) arifatih@mailbox.sc.edu, Arslan-Ari, Ismahan1 (AUTHOR), Vasconcelos, Lucas1 (AUTHOR)
Publikováno v:
TechTrends: Linking Research & Practice to Improve Learning. May2022, Vol. 66 Issue 3, p539-546. 8p.
Publikováno v:
International Journal of Computer Science Education in Schools; Oct2023, Vol. 6 Issue 2, p122-138, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ari, F, Arslan Ari, I, Abaci, S & Inan, F 2022, ' Online simulation for information technology skills training in higher education ', Journal of Computing in Higher Education, vol. 34, no. 2, pp. 371-395 . https://doi.org/10.1007/s12528-021-09303-0
Journal of Computing in Higher Education
Journal of Computing in Higher Education
The purpose of this study was to explore student's experiences when practicing information technology skills with an online simulation environment. After using the online simulation environment over a five-week period, 215 undergraduate students were
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::522de734385ad37b39dba0e2b7230ab9
https://hdl.handle.net/20.500.11820/1856eb66-2178-43c9-ba6c-f90474319442
https://hdl.handle.net/20.500.11820/1856eb66-2178-43c9-ba6c-f90474319442