Zobrazeno 1 - 10
of 85
pro vyhledávání: '"Argumentative Texts"'
Publikováno v:
Studies in English Language and Education, Vol 10, Iss 2, Pp 756-776 (2023)
As a widely used English proficiency test that includes a writing test component, IELTS raises pedagogical challenges that require high-stake literacy skills to meet the demands of the assessment criteria. Many studies on various teaching strategies
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb4710664e3f4067a240c40d0e916c5c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vietnam Journal of Education, Vol 4, Iss 2 (2020)
In the 2018 high school education program, integrated teaching is defined as an approach of developing curriculum, contents and teaching methods. The construction of integrated teaching themes in the Philology curriculum at high schools needs to fulf
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c8ad4805bc1400788d045ed007434cc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pahuana, Martha Cecilia
La presente investigación, busca promover el mejoramiento de las capacidades de redacción de textos argumentativos en estudiantes de décimo grado, de la Instituto Técnico Laureano Gómez Castro, para lo cual se plantea la incorporación de las TI
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3896::25ece3adf7afecc559a4364ee3b6ca4d
https://hdl.handle.net/11634/49319
https://hdl.handle.net/11634/49319
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.