Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Argumentations"'
Publikováno v:
JPBI (Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia), Vol 10, Iss 3, Pp 789-803 (2024)
In recent years, pre-service teacher education programs have recognized the importance of equipping future educators with the necessary skills such as argumentation skills and metacognitive awareness. However, the extent to these skills in ore-servic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f64b3899eaf6427590fa073df29db1c6
Publikováno v:
JRPM (Jurnal Review Pembelajaran Matematika), Vol 6, Iss 1, Pp 24-38 (2021)
This research aims to describe the argumentative abilities of male and female students to solve the triangular congruence proof problems. This research is a qualitative descriptive research. The subjects used in this research were 4 students of class
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/602148c0fe574e2498bf0dc111e9831f
Autor:
Hrtánek, Petr
Publikováno v:
Bohemica Olomucensia. 12(3):224-235
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1056653
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dyck, A. R.
Publikováno v:
Mnemosyne. 2009, Vol. 62 Issue 1, p142-145. 4p.
Autor:
Anna Pierri
Publikováno v:
Je-LKS: Journal of E-Learning and Knowledge Society, Vol 14, Iss 3 (2019)
This paper concerns the analysis of the outcomes of a role-play activity aimed at fostering conceptual understanding of linear algebra for the first-year engineering students. The role of the teacher is considered in order to investigate about whethe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ee6bff2934c84d88b20c099acfc43bf3
Autor:
Douglas Walton
Publikováno v:
Informal Logic, Vol 34, Iss 3, Pp 276-310 (2014)
This paper applies dialectical argumentation structures to the problem of analyzing the ad baculum fallacy. It is shown how it is necessary in order to evaluate a suspected instance of the this fallacy to proceed through three levels of analysis: (1)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/491ac678ac0342f29b55a8bbe2ead0e4
Publikováno v:
JRPM (Jurnal Review Pembelajaran Matematika), Vol 6, Iss 1, Pp 24-38 (2021)
This research aims to describe the argumentative abilities of male and female students to solve the triangular congruence proof problems. This research is a qualitative descriptive research. The subjects used in this research were 4 students of class
Autor:
Baranova, Jūratė
Publikováno v:
Žmogus ir žodis / Man and the Word. 14(4):31-43
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=34162
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.