Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Argenton, Luca"'
Autor:
Zurloni, Valentino, Diana, Barbara, Cavalera, Cesare, Argenton, Luca, Elia, Massimiliano, Mantovani, Fabrizia
Publikováno v:
In Psychology of Sport & Exercise January 2015 16 Part 2:191-200
Autor:
Muzio, Marisa1 muzio@marisamuzio.it, Argenton, Luca2 l.argenton@digitalattitude.com
Publikováno v:
Ricerche di Psicologia. 2021, Issue 1, p233-248. 16p.
Autor:
ARGENTON, LUCA UGO
Networking and team working are becoming the foundations of human performance in educational, organizational and recreational settings. Here, new communities of practice are being established to promote an engagement economy that will be able to fost
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::35a65d0463c87d7a7734c121af38e2de
http://hdl.handle.net/10281/105390
http://hdl.handle.net/10281/105390
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Different experimental research underlined a critical link between peak performances in sport and Flow. After presenting this data and discussing the role of optimal experience in sport psychology, this chapter discusses tools and strategies availabl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::68cdbb1c0d4b26ccc4fbaf8f8e9799fc
http://hdl.handle.net/10281/69980
http://hdl.handle.net/10281/69980
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Boffi, M, Riva, E, Inghilleri, P, Villani, D, Muzio, M, Riva, G., DIANA, BARBARA, ARGENTON, LUCA UGO
Il capitolo presenta i risultati di uno studio volto alla traduzione e adattamento in lingua italiana della versione originale a 36 item della Dispositional Flow Scale DFS-2 (Jackson & Eklund, 2002). Sono riportate le proprietà psicometriche della D
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::14f65c79dc2b248bdba4a03930d47131
http://hdl.handle.net/10281/69902
http://hdl.handle.net/10281/69902
Publikováno v:
Design for Teaching & Learning in a Networked World; 2015, p54-62, 9p