Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Arezina, J."'
Publikováno v:
Radiography; Aug2024, Vol. 30 Issue 5, p1391-1397, 7p
Publikováno v:
In Radiography May 2021 27(2):369-376
Introduction Ultrasound is used to diagnose pregnancy complications such as miscarriage and fetal health conditions. Within the UK, findings identified during ultrasound examination are delivered by sonographers as standard. However, little is known
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::b7e65850a1aa8f26dc13773f342771bf
Autor:
Alt, S, Arezina, J, Arnold, J, Bailey, S, Beety, H, Bender-Atik, R, Bryant, L, Coates, J, Collinge, S, Fishburn, J, Fisher, J, Fowler, J, Glanville, T, Hallett, J, Hardicre, N, Harley-Roberts, A, Harrison, G, Horwood, K, Hynes, C, Johnson, J, Kimm, L, McGuiness, A, Powell, L, Potter, L, Ramsay, J, Sicklen, R, Shakes, P, Sims, A, Stacey, T, Sumra, A, Thomas, S, Todd, K, Tomlin, L, Torrington, J, Trueman, R, Watkins, K, Walsh, L, Yaz, G
UK sonographers and ultrasound practitioners working in obstetric ultrasound settings deliver unexpected findings to expectant parents as standard. However, there is a lack of clarity regarding the specific words, phrases and behaviours that represen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e4a56b009041468fc2e66484fae3c969
Background: Previous studies suggest there is a need to improve the delivery of bad and challenging news in obstetric ultrasound settings. However, no research has explored the experiences of trainee sonographers when learning how to deliver challeng
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::8d2ec230325368221bb5adf0210037ca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.