Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Ardiel, Evan L."'
Autor:
Ardiel, Evan L., McDiarmid, Troy A., Timbers, Tiffany A., Lee, Kirsten C. Y., Safaei, Javad, Pelech, Steven L., Rankin, Catharine H.
Publikováno v:
Proceedings: Biological Sciences, 2018 Nov . 285(1891), 1-10.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26580002
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Neurobiology of Aging February 2013 34(2):621-631
Autor:
Ardiel, Evan L., McDiarmid, Troy A., Timbers, Tiffany A., Lee, Kirsten C. Y., Safaei, Javad, Pelech, Steven L., Rankin, Catharine H.
Habituation is a ubiquitous form of non-associative learning observed as a decrement in responding to repeated stimulation that cannot be explained by sensory adaptation or motor fatigue. One of the defining characteristics of habituation is its sens
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5b7161dd88c5bceace221cd02a616c38
Autor:
Ardiel, Evan L., McDiarmid, Troy A., Timbers, Tiffany A., Lee, Kirsten C. Y., Safaei, Javad, Pelech, Steven L., Rankin, Catharine H.
Habituation is a ubiquitous form of non-associative learning observed as a decrement in responding to repeated stimulation that cannot be explained by sensory adaptation or motor fatigue. One of the defining characteristics of habituation is its sens
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d2e23ff33d79a920f57db7cfa5d99993
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ardiel, Evan L.1 (AUTHOR), Rankin, Catharine H.1 (AUTHOR) crankin@psych.ubc.ca
Publikováno v:
Journal of Neurogenetics. 2008, Vol. 22 Issue 3, p239-255. 17p. 1 Black and White Photograph, 2 Diagrams, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.