Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Arcila Calderón, C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cuadernos.info n.49 2021
SciELO Chile
CONICYT Chile
instacron:CONICYT
Cuadernos.info, 49, I-IV. Facultad de Comunicaciones de la Pontificia Universidad Catolica de Chile
SciELO Chile
CONICYT Chile
instacron:CONICYT
Cuadernos.info, 49, I-IV. Facultad de Comunicaciones de la Pontificia Universidad Catolica de Chile
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::52dfda7fa13d3fd4735366ba63c74290
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0719-367X2021000200001
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0719-367X2021000200001
Autor:
Alonso-Palacio, L., Ríos-García, A., Cervantes, M., Arcila-Calderón, C., Alonso-Cabrera, J., Brown-Ríos, M., Díaz-Narváez
Indexación: Scopus. Introduction: Empathy is an important component of the doctor-patient relationship, so the provision of empathy training to medical students must be a permanent goal of MD programs. Objective: To determine whether the academic me
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2990::df9b9f820f632ad48f29e4410254f077
http://repositorio.unab.cl/xmlui/handle/ria/19999
http://repositorio.unab.cl/xmlui/handle/ria/19999
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.