Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Archwamety, Teara"'
Publikováno v:
Tarptautinis psichologijos žurnalas: biopsichosocialinis požiūris / International Journal of Psychology: A Biopsychosocial Approach. (23):39-62
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=828758
Publikováno v:
Behavioral Disorders, 2004 Feb 01. 29(2), 140-153.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23889447
Publikováno v:
Behavioral Disorders, 1999 Feb 01. 24(2), 93-101.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23888748
Autor:
Archwamety, Teara1, Katsiyannis, Antonis2
Publikováno v:
Journal of Child & Family Studies. Mar98, Vol. 7 Issue 1, p59-67. 9p. 5 Charts.
Autor:
Katsiyannis, Antonis1,2, Archwamety, Teara3
Publikováno v:
Journal of Child & Family Studies. Mar97, Vol. 6 Issue 1, p43-55. 13p. 7 Charts.
Publikováno v:
International journal of psychology : a biopsychosocial approach, ISSN 1941-7233, 2009, [No.] 4, p. 109-118
Tyrimo tikslas. Šiuo metu daug vaikų skursta ir kenčia neigiamus skurdo padarinius. Mokyklos psichologui dažnai tenka dirbti su skurstančiais vaikais ir šeimomis. Šio tyrimo tikslas – nustatyti veiksnius, susijusius su mokyklos psichologo ko
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1338::36bf72f991d88de4c734df564e9daddb
http://vddb.laba.lt/fedora/get/LT-eLABa-0001:J.04~2009~ISSN_1941-7233.N_4.PG_109-118/DS.002.1.01.ARTIC
http://vddb.laba.lt/fedora/get/LT-eLABa-0001:J.04~2009~ISSN_1941-7233.N_4.PG_109-118/DS.002.1.01.ARTIC
Autor:
Archwamety, Teara
Publikováno v:
International journal of psychology : a biopsychosocial approach, ISSN 1941-7233, 2008, [No.] 1, p. 29-37
Background, purpose. The purpose of the present study was to determine what text format, in the absence of space between words, is the easiest to read – “First-Letter- Capitalized” (e.g., SetTextStyle), “Uppercase-Word-Lowercase-Word-Alternat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1338::01a542e3fa404f81f1846d12bee158cc
http://vddb.laba.lt/fedora/get/LT-eLABa-0001:J.04~2008~ISSN_1941-7233.N_1.PG_29-37/DS.002.1.01.ARTIC
http://vddb.laba.lt/fedora/get/LT-eLABa-0001:J.04~2008~ISSN_1941-7233.N_1.PG_29-37/DS.002.1.01.ARTIC
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Special Education; Oct2010, Vol. 25 Issue 3, p68-75, 8p, 4 Charts, 2 Graphs