Zobrazeno 1 - 10
of 6 925
pro vyhledávání: '"Architecture Schools"'
Autor:
Macarena Paz Barrientos Díaz
Publikováno v:
Dearq, Iss 40/41, Pp 18-26 (2024)
This article presents the preliminary results of a survey that begins the work of identifying initiatives that, from Chilean architecture schools, open up possibilities for unlearning the educational canon. Just as we need to rethink how we inhabit a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c24ae401bbb442de8f0af254c64d92a9
Publikováno v:
مسکن و محیط روستا, Vol 43, Iss 185, Pp 13-30 (2024)
Today, one of the most important things in a successful educational system is to create a suitable environment for the realization of learning goals. Environmental knowledge, including architecture, plays a significant role in achieving effective lea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb60ff50fed242549725903347a8fa5f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
صفه, Vol 31, Iss 1, Pp 83-96 (2021)
According to experts, educational environments have undeniable effects on students' academic performance. Actually there is a direct relationship between the quality of educational environments, the extent of learning and student educational attainme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd0b7b25c72840c291a360e2d8709965
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lars Hopstock
Publikováno v:
Projets de Paysage (2022)
The process leading to the first full academic curriculum for the discipline of landscape architecture in Germany being introduced in 1930 is relatively well-researched. Until then, garden design had been taught at special horticultural institutes. H
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c8162234885423091957526c60d0c2e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.