Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Archibald, Audon"'
Autor:
Briggs, Madasen, Archibald, Audon, Heap, Tania, Thompson, Ruthanne ‘Rudi’, Liss, Abigail ‘Ellie’
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2024 Oct 01. 27(4), 319-338.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48791558
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2024 Oct 01. 27(4), 375-389.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48791561
Autor:
Archibald, Audon
Considerable media research has established that much of mainstream, United States based news is historically rife with content that both implicitly and explicitly reinforces popular cultural norms. Combined with a history full of inequities towards
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc1986185/
Autor:
Archibald, Audon G
Prior research has established a relationship between playing video games containing stereotyped representations of traditionally marginalized groups and resulting negative attitudes towards those groups. Yet, very little work has examined video game
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc1707312/
Autor:
Archibald, Audon1 (AUTHOR) Audon.Archibald@unt.edu, Hudson, Cassie2 (AUTHOR), Heap, Tania1 (AUTHOR), Thompson, Ruthanne "Rudi"1 (AUTHOR), Lin, Lin1 (AUTHOR), DeMeritt, Jaqueline1 (AUTHOR), Lucke, Heather1 (AUTHOR)
Publikováno v:
TechTrends: Linking Research & Practice to Improve Learning. Mar2023, Vol. 67 Issue 2, p285-293. 9p.
Publikováno v:
European Distance and E-Learning Network (EDEN) Conference Proceedings. (1):127-136
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=910592
Publikováno v:
European Distance and E-Learning Network (EDEN) Conference Proceedings. (1):117-126
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=910591
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fulton, Kara A, Archibald, Audon, Hudson, Cassie, Rogers, Jordan, Peecksen, Scott, Heap, Tania
Publikováno v:
Journal of Adult & Continuing Education; Nov2023, Vol. 29 Issue 2, p485-504, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.