Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Archakova T.O."'
Autor:
Archakova T.O.,
Publikováno v:
Психологическая наука и образование, Vol 22, Iss 6, Pp 68-76 (2018)
This review article deals with the methods for measurement of subjective well-being in children and adolescents. The first part of the review presents an outlook of several psychometric instruments that demonstrate various approaches to measuring sub
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c3678268542b4037a19bbcd9ad159944
Autor:
Archakova T.O.
Publikováno v:
Современная зарубежная психология, Vol 1, Iss 6, Pp 23-37 (2017)
The article outlines the main trajectories of research connecting the fields of traffic and developmental psychology. It describes foundations of the development of core pedestrians' skills, such as road-crossing and route choice, in children and emp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0fe77141202446109a7973a767c56492
Autor:
Shvedovskaya A.A., Archakova T.O.
Publikováno v:
Psychology in Russia: State of Art, Vol 8, Iss 2, Pp 36-51 (2015)
With regard to cultural-historical and activity approaches, collaborative activity with an adult, including communication as a type of meta-activity, is considered to be the necessary mechanism of child development. A child is considered to be an act
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ffb412696ff24960bae7a36e86d5adb0
Autor:
Archakova T.O.
Publikováno v:
Современная зарубежная психология, Iss 3, Pp 86-97 (2012)
The article provides the review of contemporary practice in using ecological approach to work with foster families: investigation of peculiarities of their functioning and provision of social and psychological support. The issues of social support an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a9573421597046abaeef66e987fe79b8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.