Zobrazeno 1 - 10
of 178
pro vyhledávání: '"Araya, Roberto"'
Generative artificial intelligence (GenAI) can reshape education and learning. While large language models (LLMs) like ChatGPT dominate current educational research, multimodal capabilities, such as text-to-speech and text-to-image, are less explored
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.16376
Autor:
Urrutia, Felipe, Araya, Roberto
Written answers to open-ended questions can have a higher long-term effect on learning than multiple-choice questions. However, it is critical that teachers immediately review the answers, and ask to redo those that are incoherent. This can be a diff
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.11257
Autor:
Altamirano, Matías, Uribe, Pablo, Schlotterbeck, Danner, Jiménez, Abelino, Araya, Roberto, van der Molen Moris, Johan, Caballero, Daniela
Publikováno v:
In Neurocomputing 1 May 2022 484:211-222
Autor:
Isoda, Masami, Estrella, Soledad, Zakaryan, Diana, Baldin, Yuriko, Olfos, Raimundo, Araya, Roberto
Publikováno v:
International Journal for Lesson & Learning Studies, 2021, Vol. 10, Issue 4, pp. 362-377.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLLS-05-2021-0045
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Araya, Roberto1
Publikováno v:
Constructivist Foundations. Mar2023, Vol. 18 Issue 2, p283-286. 4p.
Autor:
Urrutia, Felipe1 (AUTHOR) furrutia@dim.uchile.cl, Araya, Roberto1 (AUTHOR) furrutia@dim.uchile.cl
Publikováno v:
Journal of Intelligence. Dec2022, Vol. 10 Issue 4, p82. 28p.
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-10, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Estudios Atacameños, 2018 Jan 01(60), 161-191.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26777945