Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Araya, David"'
Publikováno v:
In Heliyon 30 October 2024 10(20)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ríos Muñoz, Daniel1 daniel.rios@usach.cl, Herrera Araya, David1
Publikováno v:
Pensamiento Educativo. 2022, Vol. 59 Issue 1, p1-18. 18p.
Autor:
Nakousi-Capurro, Nicole, Quiroz, Vicente, Taramasco, Carla, Martinez, Felipe, Araya, David, Ruete, David, Tognarelli, Javier
Publikováno v:
In Genetics in Medicine Open 2024 2 Supplement 1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Herrera-Araya, David
Publikováno v:
Revista Electrónica Educare; Vol 27 No 1 (2023): Revista Electrónica Educare (January-April); 1-19
Revista Electrónica Educare; Vol. 27 Núm. 1 (2023): Revista Electrónica Educare (enero-abril); 1-19
Revista Electrónica Educare; v. 27 n. 1 (2023): Revista Electrónica Educare (janeiro-abril); 1-19
Portal de Revistas UNA
Universidad Nacional de Costa Rica
instacron:UNA
Revista Electrónica Educare; Vol. 27 Núm. 1 (2023): Revista Electrónica Educare (enero-abril); 1-19
Revista Electrónica Educare; v. 27 n. 1 (2023): Revista Electrónica Educare (janeiro-abril); 1-19
Portal de Revistas UNA
Universidad Nacional de Costa Rica
instacron:UNA
Purpose. This bibliographic essay analyzes the perspectives and recent research on feedback. The central argument supports the importance of studying the phenomenon from this approach to deepen what the teacher-student interaction is like and how stu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::2ec3a66f214f3b7198edf303fb180b7a
https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/EDUCARE/article/view/14547
https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/EDUCARE/article/view/14547
Publikováno v:
Estudios Pedagogicos (Valdivia); 2023, Vol. 49 Issue 2, p417-437, 21p
Publikováno v:
Meta: Avaliação; jan-mar2023, Vol. 15 Issue 46, p214-237, 24p
Publikováno v:
Revista Electrónica Educare; Vol 25 No 3 (2021): Revista Electrónica Educare (September-December); 1-15
Revista Electrónica Educare; Vol. 25 Núm. 3 (2021): Revista Electrónica Educare (setiembre-diciembre); 1-15
Revista Electrónica Educare; v. 25 n. 3 (2021): Revista Electrónica Educare (setembro-dezembro); 1-15
Portal de Revistas UNA
Universidad Nacional de Costa Rica
instacron:UNA
Revista Electrónica Educare; Vol. 25 Núm. 3 (2021): Revista Electrónica Educare (setiembre-diciembre); 1-15
Revista Electrónica Educare; v. 25 n. 3 (2021): Revista Electrónica Educare (setembro-dezembro); 1-15
Portal de Revistas UNA
Universidad Nacional de Costa Rica
instacron:UNA
Purpose. In this article, educational evaluation is analyzed as a theoretical-practical field of knowledge for the democratic and transformative formation of students. Discussion. The discussion on educational evaluation focuses on criticism of posit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::f85afa068b84da4ec069946cbaec54bc
https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/EDUCARE/article/view/12615
https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/EDUCARE/article/view/12615