Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Aravind, Athulya"'
Thesis: Ph. D. in Linguistics, Massachusetts Institute of Technology, Department of Linguistics and Philosophy, 2018.
Cataloged from PDF version of thesis.
Includes bibliographical references (pages 189-199).
This dissertation is about
Cataloged from PDF version of thesis.
Includes bibliographical references (pages 189-199).
This dissertation is about
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1721.1/120669
Publikováno v:
Language Acquisition, 2018 Jul 01. 25(3), 284-314.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48541023
Autor:
Aravind, Athulya
Publikováno v:
Natural Language & Linguistic Theory, 2018 Feb 01. 36(1), 1-43.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45381376
Autor:
Aravind, Athulya, de Villiers, Jill, Pace, Amy, Valentine, Hannah, Golinkoff, Roberta, Hirsh-Pasek, Kathy, Iglesias, Aquiles, Sweig Wilson, Mary
Publikováno v:
In Cognition August 2018 177:177-188
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
When children hear a novel term in the context of two potential referents--one familiar or already-named, and one novel--they tend to assume that the novel word picks out the unfamiliar referent, a pattern typically described as the “Mutual Exclusi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a13d1fd12ae683258bab70cfff2fc051
Children don’t always compute scalar implicatures (SIs) in an adult-like manner, pointing to a stage of development in which children possess an adult-like understanding of word meanings and the compositional rules that create sentence meanings (se
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::84f8db8f8b64d056f8d44644749ca88a