Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Aran, Orkun"'
Autor:
Aran, Orkun Tahir1, Köse, Barkın2, Erikson, Gunilla3, Guidetti, Susanne3,4 susanne.guidetti@ki.se
Publikováno v:
Journal of Public Health Research. Oct-Dec2023, Vol. 12 Issue 4, p1-10. 10p.
Autor:
Baydan-Aran, Mine1 (AUTHOR) mine.baydan@gmail.com, Aran, Orkun Tahir2 (AUTHOR), Tokgöz-Yılmaz, Suna1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Vestibular Research: Equilibrium & Orientation. 2022, Vol. 32 Issue 4, p367-372. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ARAN, Orkun Tahir1 orkunaran@gmail.com, KAYIHAN, Hülya2
Publikováno v:
Bezmialem Science. 2021, Vol. 9 Issue 1, p35-40. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 9, Issue: 1 48-62
Hacettepe University Faculty of Health Sciences Journal
Hacettepe University Faculty of Health Sciences Journal
Amaç: Bu çalışma kapsamında Peters Plus Sendromu olan bir çocukta Görsel İşlevsellik Modeli çerçevesinde planlanacak olan ergoterapi yaklaşımlarının etkisini incelemektir. Gereç ve Yöntem: Çalışmaya Trabzon’da yaşayan Peters Pl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::441f155425d755242b590aeb53150381
https://dergipark.org.tr/tr/pub/husbfd/issue/67918/989876
https://dergipark.org.tr/tr/pub/husbfd/issue/67918/989876
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.