Zobrazeno 1 - 10
of 5 324
pro vyhledávání: '"Approximate Number System"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
BackgroundExecutive Function and the Approximate Number System are well-established as critical components in developing the Cardinality Principle in young children. However, most existing studies explore the relationship between these variables in i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e24a5fbde9c14e67a9f6bfb3a21db9ad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Numerical Cognition, Vol 9, Iss 1, Pp 129-144 (2023)
Previous research suggests that the Approximate Number System (ANS) allows people to approximate the cardinality of a set. This ability to discern numerical quantities may explain how meaning becomes associated with number symbols. However, recently
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9334cab24aa949d7a09513035732f7c3
Autor:
Nayun Kwon, So-Yeon Kim
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aad6a979de2242d990b31e65d4383dfb
Autor:
Shen, Shiqiao, Wei, Wei
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences July 2023 105
Autor:
Nayun Kwon, So-Yeon Kim
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Recently, it has become evident that cognitive abilities such as the approximate number system (ANS), number knowledge, and intelligence affect individuals’ fundamental mathematical ability. However, it is unclear which of these cognitive abilities
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/46a41aeed53b4b84ac171bfb855d9308