Zobrazeno 1 - 10
of 1 373
pro vyhledávání: '"Apprentissage - enseignement"'
Autor:
Catherine Fuchs, Sylvie Garnier
Publikováno v:
Lexis: Journal in English Lexicology, Vol 18 (2021)
We present here a methodology for learning and teaching lexical knowledge based on the notion of “construction” and applied to French as a foreign language (university level). It is illustrated in a particular domain: that of verbo-nominal colloc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9223b8dde2f5407f98435b3e06e86656
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revue française de pédagogie, 1999 Jan 01(126), 39-52.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41201429
Autor:
Koffi, Konan Thomas
Publikováno v:
ANADISS. 11(22):197-204
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=601265
Autor:
Konan Thomas KOFFI
Publikováno v:
Anadiss, Vol 2, Iss 22, Pp 197-204 (2016)
The extensive research on the Ivorian languages have focused on aspects such as grammar, phonology, prosody, the enunciation, etc. The concern for the development of terminology likely to translate science (mathematics, physics, natural sciences, art
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d0727c04014841dab45215b7c8593309
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Roxana Anca Trofin
Publikováno v:
Studii si Cercetari Filologice: Seria Limbi Straine Aplicate, Iss 12, Pp 290-297 (2013)
Dans le processus d’apprentissage-enseignement les langues connaissent une dynamique du dialogue. Selon la perspective européenne qui sous-tend le CECR le dialogue des cultures a pour but de préserver l’identité culturelle et le pluralisme l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/816ebb3d68184b7bb8099c3b0ed68cb7
Autor:
Trofin, Roxana-Anca
Publikováno v:
Studii şi cercetări filologice. Seria Limbi Străine Aplicate / Philological Studies and Research. Applied Foreign Languages Series. (12):291-298
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=616971