Zobrazeno 1 - 10
of 409
pro vyhledávání: '"Applets"'
Publikováno v:
Journal of Internet Computing & Services. Aug2015, Vol. 16 Issue 4, p61-71. 11p.
Autor:
Yuanting Lu
Publikováno v:
Journal of Statistics and Data Science Education, Vol 31, Iss 3, Pp 264-272 (2023)
AbstractInteractive web-based applets have proven effective in teaching statistics. This article presents new implementations of web-based applets primarily targeting a traditional introductory statistics course in two particular areas: (a) using rea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b1778fd6f4f49d5980f17b5e34b50b9
Autor:
Kumar, Arun
Publikováno v:
Daily Fintech. 4/21/2021, p1-2. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jiménez Sánchez, Jorge Iván
Publikováno v:
Revista Lasallista de Investigación; jul-dic2022, Vol. 19 Issue 2, p17-35, 19p
Autor:
Vágová Renáta
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 3, Iss 1, Pp 56-75 (2021)
This paper focuses on two main objectives. The first, to describe and characterise instrumental approach involving artefact and instrument differentiation, instrumental genesis and orchestration along with the instrument-mediated activity model. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aed47a85c69b44e382e80d43f0250671
Publikováno v:
Indagatio Didactica, Vol 12, Iss 5 (2020)
A utilização de manipulativos virtuais em sala de aula proporciona ambientes geradores de uma aprendizagem mais efetiva da matemática. Com estas ferramentas os alunos recebem um feedback imediato das suas ações, envolvendo-os em processos de rac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d1b1181c77e4151a5f0cc0ca40e579f
Publikováno v:
Revista Iberoamericana de Tecnología en Educación y Educación en Tecnología, Iss 25 (2020)
En este trabajo se presentan resultados parciales sobre el uso de TIC’s en el contexto del inquiry based learning, tal como lo propone la Teoría Antropológica de lo Didáctico (TAD). Específicamente nos centramos en el desarrollo de un Recorrido
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e4fd1d98893446abbe592085cde34dd7
Publikováno v:
Journal of Technology and Science Education, Vol 6, Iss 1, Pp 36-51 (2016)
Physics applets are well known appealing resources for teaching and learning physics, and there is a lot of them available on the Internet. Nevertheless, not all of them are of the same quality as such resources nor fit every specific teaching/learni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1bd518c268b046b5be8c2b8022bd3f4f