Zobrazeno 1 - 10
of 279
pro vyhledávání: '"Appleton, Jane V."'
Autor:
Bradbury-Jones, Carrie, Bekaert, Sarah, Butcher, Dan, Dawson, Paul, Kelly, Daniel, Mcllfatrick, Sonja, Papiez, Kinga, Rafferty, Anne Marie, Ramluggun, Pras, Ramsay, Mike, Sayer, Lynn, Waite, Marion, Watts, Tessa, Wood, Cate, Henshall, Catherine, Davey, Zoe, Merriman, Clair, Strumidlo, Laura, Serrant, Laura, Brett, Jo, Watson, Eila, Appleton, Jane V., Malone, Mary
Publikováno v:
In International Journal of Nursing Studies Advances December 2023 5
Publikováno v:
Trauma, Violence & Abuse, 2019 Oct 01. 20(4), 470-483.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27010982
Autor:
Muirden, Christine E.1 (AUTHOR) c.muirden@nhs.net, Appleton, Jane V.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Health & Social Care in the Community. Nov2022, Vol. 30 Issue 6, pe3885-e3903. 19p.
Autor:
Cook, Georgia1 (AUTHOR) gcook@brookes.ac.uk, Appleton, Jane V.2 (AUTHOR), Wiggs, Luci1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Health & Social Care in the Community. Nov2022, Vol. 30 Issue 6, pe5378-e5390. 13p.
Autor:
Bekaert, Sarah, Sammut, Dana, Appleton, Jane V., Taylor, Julie, Harrold, Tikki, Cook, Georgia
Publikováno v:
British Journal of Child Health. 4:71-77
Aims: To explore school nurses' experiences during the COVID-19 pandemic, focusing on: methods enabling service delivery, factors affecting school nurses' ability to support children, work with the interdisciplinary team, what pandemic-related practi
Publikováno v:
In International Journal of Nursing Studies April 2019 92:60-72
Publikováno v:
Child Abuse Review; Jan2024, Vol. 33 Issue 1, p1-13, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cook, Georgia, Appleton, Jane V., Bekaert, Sarah, Harrold, Tikki, Taylor, Julie, Sammut, Dana
Publikováno v:
Journal of Advanced Nursing. 79:471-501
Aim. To examine how school nurse practice evolved as a result of the Covid-19 pandemic. Design. A scoping review of international literature, conducted and reported in line with Arksey and O'Malley's (2005) framework. Data Sources. Searches were cond