Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Applegate, Megan E"'
Autor:
van der Veen, Susanne M, Stamenkovic, Alexander, Applegate, Megan E, Leitkam, Samuel T, France, Christopher R, Thomas, James S
Publikováno v:
JMIR Serious Games, Vol 8, Iss 3, p e18888 (2020)
BackgroundVisual representation of oneself is likely to affect movement patterns. Prior work in virtual dodgeball showed greater excursion of the ankles, knees, hips, spine, and shoulder occurs when presented in the first-person perspective compared
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3233283bc09f4d56a1273225e2295163
Autor:
Applegate, Megan E.
The purpose of this study was to determine the acute and residual effects of high intensity interval training on a cycle ergometer on fasting glucose and insulin and postprandial glycemic and insulinemic responses; a secondary purpose was to determin
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ohiou1417001829
Autor:
Applegate, Megan E., France, Christopher R., Russ, David W., Leitkam, Samuel T., Thomas, James S.
Publikováno v:
In Journal of Electromyography and Kinesiology February 2019 44:1-7
Autor:
Thomas, James S., France, Christopher R., Applegate, Megan E., Leitkam, Samuel T., Walkowski, Stevan
Publikováno v:
In Journal of Pain December 2016 17(12):1302-1317
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thomas, James S., France, Christopher R., Applegate, Megan E., Leitkam, Samuel T., Walkowski, Stevan
Publikováno v:
Journal of Pain; 20240101, Issue: Preprints
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.