Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Apple attributes"'
none 3 no Published online: 29 Dec 2017 We analyze the relevant quality attributes of apples which drive and influence consumer choice in the city of Bologna (Italy). A hypothetical choice experiment was conducted to elicit Italian consumer’s willi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5d5c50d4a2335081e825cd13fe6dda86
http://hdl.handle.net/11585/610100
http://hdl.handle.net/11585/610100
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li, Yingzi, Gallardo, R. Karina, McCracken, Vicki A., Yue, Chengyan, Luby, James, McFerson, James R.
This study investigates the effect of the revelation of posted bids in second-price experimental auctions for apple quality attributes under the experimental design where information is added progressively across rounds. We find that the revelation o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::0ef7eae5d67d4104d19cfcc9594846c7
http://purl.umn.edu/170439
http://purl.umn.edu/170439
Publikováno v:
Ciencia e investigación agraria, Volume: 39, Issue: 1, Pages: 47-59, Published: APR 2012
This study provides marketing data regarding consumer preferences and willingness to pay for organic agricultural products in Chile. The main objectives of this study were to assess consumer willingness to pay for organic apples and to determine the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______614::bd1b8a2986e551173c23f7d31613a5cf
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0718-16202012000100004&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0718-16202012000100004&lng=en&tlng=en
Publikováno v:
Ciencia e investigación agraria v.39 n.1 2012
SciELO Chile
CONICYT Chile
instacron:CONICYT
SciELO Chile
CONICYT Chile
instacron:CONICYT
Este estudio provee informacion de comercializacion, con respecto a las preferencias y disposicion a pagar por manzanas organicas. Especificamente, los objetivos de este estudio fueron determinar la disposicion a pagar de los consumidores por manzana
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::89d99937c4a562c847534b3564a9d891
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0718-16202012000100004
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0718-16202012000100004
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.