Zobrazeno 1 - 10
of 225
pro vyhledávání: '"Appel à la peur"'
Publikováno v:
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 3 No. 1-2 (2022): Empirical research; 426-441
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 3 No. 1-2 (2022): Recherches empiriques; 426-441
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 3 No. 1-2 (2022): Recherches empiriques; 426-441
This article presents the objective, the methodology and the results of an exploratory study which deals with the validation of experimental stimuli, represented in the form of anti-smoking awareness advertising posters, and which have already been u
Autor:
Chaieb, Asma, Gharbi, Abderrazak
Publikováno v:
Recherches en Sciences de Gestion. 2017, Issue 122, p21-51. 31p. 4 Color Photographs, 1 Diagram, 2 Charts.
Autor:
Blondé, Jérôme1 jerome.blonde@gmail.com, Girandola, Fabien1
Publikováno v:
L'Année Psychologique. Mar2016, Vol. 116 Issue 1, p66-103. 38p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fabien Girandola, Jérôme Blondé
Publikováno v:
Annee Psychologique
Annee Psychologique, Centre Henri Pieron/Armand Colin, 2016, ⟨10.4074/S0003503316000282⟩
L'Année psychologique
L'Année psychologique, 2016, ⟨10.4074/S0003503316000282⟩
Annee Psychologique, Centre Henri Pieron/Armand Colin, 2016, ⟨10.4074/S0003503316000282⟩
L'Année psychologique
L'Année psychologique, 2016, ⟨10.4074/S0003503316000282⟩
Many health professionals broadcast preventive messages designed to scare or shock. The goal is to “appeal to fear” in order to warn people of the dangers they could incur by adopting certain behaviors and to get them to perform more appropriate
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8e2c6360e31143807b4845389321333c
https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-01449271
https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-01449271
Autor:
Wilhelm, Marie-Claire
A prévention de l'anorexie, et plus largement des troubles de comportement alimentaire, revêt un intérêt social et sociétal fort. Elle comporte également un intérêt académique, ce contexte étant sous-représenté en recherche. Les communica
Externí odkaz:
http://www.theses.fr/2014GRENG009/document
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Colin, Cécile1 cecile.colin@univ-rennes1.fr, Droulers, Olivier1 olivier.droulers@univ-rennes1.fr
Publikováno v:
Décisions Marketing. oct-dec2019, Issue 96, p89-104. 16p. 2 Color Photographs, 1 Diagram, 3 Charts.
Publikováno v:
JIMS : Journée internationale du Marketing de la Santé
JIMS : Journée internationale du Marketing de la Santé, 2014, Rennes, France
HAL
JIMS : Journée internationale du Marketing de la Santé, 2014, Rennes, France
HAL
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4b336d70ff41c87cd1b9d13147f43255
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-02070502
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-02070502
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.