Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Apolinário Jr., Antônio L."'
Terrains are the main part of an electronic game. To reduce human effort on game development, procedural techniques are used to generate synthetic terrains. However rendering a terrain is not a trivial task. Their rendering techniques must be optimal
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1803.04612
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The past two decades showed a rapid growing of physically-based modeling of fluids for computer graphics applications. In this area, a common top down approach is to model the fluid dynamics by Navier-Stokes equations and apply a numerical techniques
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/cs/0507012
Publikováno v:
In Journal of Computational Science November 2017 23:1-19
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Graphical Models September 2015 81:1-17
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Real-Time Image Processing; Dec2021, Vol. 18 Issue 6, p1907-1919, 13p
Publikováno v:
Entertainment Computing - ICEC 2012 (9783642335419); 2012, p518-523, 6p
Autor:
Loula, Angelo C., de Castro, Leandro N., Apolinário Jr., Antônio L., da Rocha, Pedro L. B., Carneiro, Maria da Conceição L., Reis, Vanessa Perpétua G. S., Machado, Ricardo F., Sepulveda, Claudia, El-Hani, Charbel N.
Publikováno v:
International Journal of Computer Games Technology; 2014, p1-14, 14p