Zobrazeno 1 - 10
of 134
pro vyhledávání: '"Apodaca, Timothy R"'
Publikováno v:
In Addictive Behaviors 2007 32(6):1119-1130
Publikováno v:
Addiction. Nov2016, Vol. 111 Issue 11, p1900-1907. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Pediatric Health Care May-June 2017 31(3):404-408
Publikováno v:
Borsari, B; Apodaca, TR; Yurasek, A; & Monti, PM. (2017). Does mental status impact therapist and patient communication in emergency department brief interventions addressing alcohol use?. JOURNAL OF SUBSTANCE ABUSE TREATMENT, 73, 1-8. doi: 10.1016/j.jsat.2016.10.002. UCSF: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/0f0736nv
Motivational interviewing (MI) is often incorporated into screening, brief intervention, and referral to treatment (SBIRT) interventions in critical care settings to address alcohol and other drug use. However, cognitive status has been linked to dif
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2c8312667fcd658f6b94c61620207101
https://escholarship.org/uc/item/0f0736nv
https://escholarship.org/uc/item/0f0736nv
Autor:
Barnett, Nancy P.1 (AUTHOR), Apodaca, Timothy R.1,2 (AUTHOR), Magill, Molly1 (AUTHOR), Colby, Suzanne M.1 (AUTHOR), Gwaltney, Chad1 (AUTHOR), Rohsenow, Damaris J.1,3 (AUTHOR), Monti, Peter M.1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Addiction. Mar2010, Vol. 105 Issue 3, p452-465. 14p. 1 Diagram, 3 Charts, 1 Graph.
Autor:
Apodaca, Timothy R.1 (AUTHOR), Longabaugh, Richard1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Addiction. May2009, Vol. 104 Issue 5, p705-715. 11p. 2 Diagrams, 3 Charts.
Publikováno v:
Journal of Clinical Psychology. Mar2003, Vol. 59 Issue 3, p289. 16p. 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.