Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Aper, Leen"'
Autor:
Aper, Leen, Veldhuijzen, Wemke, Dornan, Tim, van de Ridder, Monica, Koole, Sebastiaan, Derese, Anselme, Reniers, Jan
Publikováno v:
In Patient Education and Counseling January 2015 98(1):77-84
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 21 October 2013 93:1311-1314
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koole Sebastiaan, Dornan Tim, Aper Leen, Scherpbier Albert, Valcke Martin, Cohen-Schotanus Janke, Derese Anselme
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 12, Iss 1, p 75 (2012)
Abstract Background Reflection on professional experience is increasingly accepted as a critical attribute for health care practice; however, evidence that it has a positive impact on performance remains scarce. This study investigated whether, after
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bbaa3eb03829468c8964971e8083896e
Autor:
Koole Sebastiaan, Dornan Tim, Aper Leen, De Wever Bram, Scherpbier Albert, Valcke Martin, Cohen-Schotanus Janke, Derese Anselme
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 12, Iss 1, p 22 (2012)
Abstract Background Reflection is a meta-cognitive process, characterized by: 1. Awareness of self and the situation; 2. Critical analysis and understanding of both self and the situation; 3. Development of new perspectives to inform future actions.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b94c6b089b94685ba324b33d7c913f5
Autor:
Koole Sebastiaan, Dornan Tim, Aper Leen, Scherpbier Albert, Valcke Martin, Cohen-Schotanus Janke, Derese Anselme
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 11, Iss 1, p 104 (2011)
Abstract Background Reflection on experience is an increasingly critical part of professional development and lifelong learning. There is, however, continuing uncertainty about how best to put principle into practice, particularly as regards assessme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e366e748364e474ea4315dc0841c6d2f
Autor:
Aper, Leen1,2 (AUTHOR) leen.aper@ugent.be, Reniers, Jan1,3 (AUTHOR), Koole, Sebastiaan1,4 (AUTHOR), Valcke, Martin1,5 (AUTHOR), Derese, Anselme1,6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Teacher. Jul2012, Vol. 34 Issue 7, pe500-e507. 8p. 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.