Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"Apelian, Herak"'
Autor:
Yauck, Mamadou, Moodie, Erica E. M., Apelian, Herak, Fourmigue, Alain, Grace, Daniel, Hart, Trevor, Lambert, Gilles, Cox, Joseph
Respondent-Driven Sampling (RDS) is a variant of link-tracing sampling techniques that aim to recruit hard-to-reach populations by leveraging individuals' social relationships. As such, an RDS sample has a graphical component which represents a parti
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2012.00457
Autor:
Yauck, Mamadou, Moodie, Erica E. M., Apelian, Herak, Fourmigue, Alain, Grace, Daniel, Hart, Trevor A., Lambert, Gilles, Cox, Joseph
Respondent-Driven Sampling (RDS) is a form of link-tracing sampling, a sampling technique used for `hard-to-reach' populations that aims to leverage individuals' social relationships to reach potential participants. While the methodological focus has
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2010.00165
Autor:
Yauck, Mamadou, Moodie, Erica E. M., Apelian, Herak, Peet, Marc-Messier, Lambert, Gilles, Grace, Daniel, Lachowsky, Nathan J., Hart, Trevor, Cox, Joseph
Respondent-Driven Sampling (RDS) is a variant of link-tracing, a sampling technique for surveying hard-to-reach communities that takes advantage of community members' social networks to reach potential participants. As a network-based sampling method
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2002.05793
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.