Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Anwar Yunita Arian Sani"'
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 6, Iss 3, Pp 189-199 (2024)
The study aims to explore the implementation of stepwise inquiry in chemistry education. The levels of inquiry used range from structured inquiry (level 1) to guided inquiry (level 2). The research design involved methods of analyzing the implementat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7d0da39498f3405d9f725ac04bf3cf62
Autor:
Sudirman, Sudirman, Ramdani, Agus, Doyan, Aris, Anwar, Yunita Arian Sani, Rokhmat, Joni, Sukarso, Sukarso
Publikováno v:
Path of Science, 9, 6, 4001-4011
This study aims to determine a comprehensive performance assessment of science education using peer assessment and self-assessment to measure scientific process skills. The method of writing article through a literature review that was published from
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/89985
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Biochemistry & Molecular Biology Education; Jan2024, Vol. 52 Issue 1, p36-44, 9p
Publikováno v:
International Journal of Education & Practice (2311-6897); 2024, Vol. 12 Issue 1, p109-131, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anwar, Yunita Arian Sani, Muti'ah
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 2022, Vol. 2638 Issue 1, p1-8, 8p
Autor:
Purwoko, Agus Abhi, Savalas, Lalu Rudyat Telly, Burhanuddin, Burhanuddin, Anwar, Yunita Arian Sani
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 2022, Vol. 2638 Issue 1, p1-7, 7p
Publikováno v:
In HAYATI Journal of Biosciences September 2009 16(3):95-99
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.