Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Anupam, Aditya"'
Autor:
Seskir, Zeki C., Migdał, Piotr, Weidner, Carrie, Anupam, Aditya, Case, Nicky, Davis, Noah, Decaroli, Chiara, Ercan, İlke, Foti, Caterina, Gora, Paweł, Jankiewicz, Klementyna, La Cour, Brian R., Malo, Jorge Yago, Maniscalco, Sabrina, Naeemi, Azad, Nita, Laurentiu, Parvin, Nassim, Scafirimuto, Fabio, Sherson, Jacob F., Surer, Elif, Wootton, James, Yeh, Lia, Zabello, Olga, Chiofalo, Marilù
Publikováno v:
Optical Engineering, 61(8), 081809 (2022)
In this article, we provide an extensive overview of a wide range of quantum games and interactive tools that have been employed by the community in recent years. The paper presents selected tools, as described by their developers. The list includes
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2202.07756
Publikováno v:
In Transportation Research Procedia 2016 17:596-606
Autor:
Howell, Noura, Protz, Shawn, Byrd, Jasmyn, Castellanos, Miguel, Hall, Jessica, Holdsworth, Micah, Mallikeshwaran Rajagopal Sambasivan, Lalith, Noel, Chris, Osiberu, Oluwarotimi, Patel, Rushabh, Scallan, Dylan, Uhrich, Abigail, Anupam, Aditya, Bosley, Blaire, Donley, Rachel, Milkes Espinosa, Sara, Ramirez, Michelle, Nayak, Sanjeev, Tran, Anh-Ton, Jia, Yiyun, Wang, Yunfei
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::8a803152d66c294c28fe70e303b1007b
https://escholarship.org/uc/item/53v7n6vh
https://escholarship.org/uc/item/53v7n6vh
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2 December 2013 104:264-273
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anupam, Aditya, Stricklin, Colin, Graves, Jordan, Tang, Kevin, Vogel, Michael, Dominguez-Mirazo, Marian, Murray, Janet
Publikováno v:
Extended Abstracts of the 2020 Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2016 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE); 2016, p1-9, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.