Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Antoniadou, Victoria"'
Autor:
Chen, Faye H., Hartman, Adam L., Letinturier, Mary Catherine V., Antoniadou, Victoria, Baynam, Gareth, Bloom, Lara, Crimi, Marco, Della Rocca, Maria G., Didato, Giuseppe, Houge, Sofia Douzgou, Jonker, Anneliene, Kawome, Martina, Mueller, Friederike, O'Brien, James, Puri, Ratna Dua, Ryan, Nuala, Thong, Meow-Keong, Tumienė, Birutė, Parisi, Melissa A.
Publikováno v:
In European Journal of Medical Genetics December 2024 72
Autor:
Antoniadou, Victoria
Publikováno v:
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa).
Actualmente uno de los problemas centrales en la investigación en la didáctica para enseñanza y aprendizaje es encontrar maneras para concretar cómo deben ser los ejes de la formación del profesorado para poder actuar conforme a las exigencias d
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10803/129416
Autor:
Antoniadou, Victoria1 (AUTHOR) card-va@raredisorderscyprus.com, Hadjipanayis, Adamos2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Orphanet Journal of Rare Diseases. 4/28/2023, Vol. 18 Issue 1, p1-14. 14p.
Autor:
Antoniadou, Victoria1 thalassaemia-va@thalassaemia.org.cy, Angastiniotis, Michael1, Eleftheriou, Androulla1
Publikováno v:
Thalassemia Reports. 2018, Vol. 8 Issue 1, p89-94. 6p.
Autor:
Antoniadou, Victoria
Publikováno v:
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature; Vol. 6, Núm. 2 (2013): May/June; p. i-x
Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature; Vol. 6, Núm. 2 (2013): May/June; p. i-x
Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature; Vol. 6, Núm. 2 (2013): May/June; p. i-x
This year’s special issue of BJTLLL is dedicated to Computer-Mediated Foreign Language Teaching and Learning as it has been shaped by sociocultural and dialogic turns in pedagogy. The volume aspires to contribute to the investigation of the potenti
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.