Zobrazeno 1 - 10
of 181
pro vyhledávání: '"Antoniades J"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brijnath, B, Gilbert, AS, Antoniades, J, Croy, S, Kent, M, Ellis, K, Browning, C, Goeman, D, Adams, J
OBJECTIVES: Providers who work closely with ethnic minority people with dementia and their families are pivotal in helping them access services. However, few studies have examined how these providers actually do this work. Using the concept of "bound
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::79574d6ab600a25ff87e973979856b13
https://hdl.handle.net/10453/165796
https://hdl.handle.net/10453/165796
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research
Background: Low levels of mental health literacy (MHL) have been identified as an important contributor to the mental health treatment gap. Interventions to improve MHL have used traditional media (eg, community talks, print media) and new platforms
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.