Zobrazeno 1 - 10
of 2 811
pro vyhledávání: '"Antle, AN"'
Autor:
Kenny, Sadhbh, Antle, Alissa N.
As Artificial Intelligence ecosystems become increasingly entangled within our everyday lives, designing systems that are ethical, inclusive and socially just is more vital than ever. It is well known that AI can algorithmic biases that reflect, exte
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.08740
Few-shot learning (FSL) is a challenging machine learning problem due to a scarcity of labeled data. The ability to generalize effectively on both novel and training tasks is a significant barrier to FSL. This paper proposes a novel solution that can
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.18599
Few-shot learning or meta-learning leverages the data scarcity problem in machine learning. Traditionally, training data requires a multitude of samples and labeling for supervised learning. To address this issue, we propose a one-shot unsupervised m
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.13085
Autor:
Antle, Alissa N., McLaren, Elgin-Skye
Publikováno v:
In International Journal of Child-Computer Interaction December 2024 42
Publikováno v:
In International Journal of Child-Computer Interaction March 2025 43
Autor:
Slovak, Petr, Antle, Alissa N., Theofanopoulou, Nikki, Roquet, Claudia Daudén, Gross, James J, Isbister, Katherine
There is a growing interest in HCI to envision, design, and evaluate technology-enabled interventions that support users' emotion regulation. This interest stems in part from increased recognition that the ability to regulate emotions is critical to
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2204.00118
Influence of water chemistry and operating parameters on PFOS/PFOA removal using rGO-nZVI nanohybrid
Autor:
Ali, Md. Arafat, Thapa, Utsav, Antle, Jonathan, Tanim, Ehsan Ul Hoque, Aguilar, John Michael, Bradley, Ian M., Aga, Diana S., Aich, Nirupam
Publikováno v:
In Journal of Hazardous Materials 5 May 2024 469
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.