Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Antioco, M."'
Publikováno v:
In Decision Support Systems November 2015 79:24-32
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Business and Industrial Marketing
Journal of Business and Industrial Marketing, Emerald, 2009, 24 (3/4), pp.182-197
Journal of Business and Industrial Marketing, Emerald, 2009, 24 (3/4), pp.182-197
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::64e2532709e41ff9c8e6fdfdc6a901b6
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00387045
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00387045
Publikováno v:
16th International Product Development Management Conference, EIASM
16th International Product Development Management Conference, EIASM, Jun 2009, University of Twente, Netherlands
16th International Product Development Management Conference, EIASM, Jun 2009, University of Twente, Netherlands
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7118c185d760437283d021f0f4c48247
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00387329
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00387329
Autor:
Antioco, M., Le Boedec, A.
Publikováno v:
37th European Marketing Academy Conference, The European Institute for Advanced Studies in Management. University of Brighton
37th European Marketing Academy Conference, The European Institute for Advanced Studies in Management. University of Brighton, May 2008, Brighton, United Kingdom
37th European Marketing Academy Conference, The European Institute for Advanced Studies in Management. University of Brighton, May 2008, Brighton, United Kingdom
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9ac3104a7fbebec243747ccddf320f47
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00386868
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00386868
Publikováno v:
Journal of Product Innovation Management
Journal of Product Innovation Management, Wiley, 2008, 25 ((6)), pp.528-545
Journal of Product Innovation Management, Wiley, 2008, 25 ((6)), pp.528-545
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::20edcb1bd14deaa80ba8e6914663c395
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00323010
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00323010
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.