Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Anti-bullying programme"'
Autor:
Dziuginta Baraldsnes
Publikováno v:
Nordic Studies in Education, Vol 42, Iss 4, Pp 306-327 (2022)
This study investigates similarities and differences in Lithuanian and Norwegian teacher practices aimed at preventing school bullying by applying a whole-school approach anti-bullying programme. The quantitative data was collected from 1576 teachers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e463bfbeb6943bfa84734a3a36eadb3
Autor:
Senekal, Annique
The purpose of this research study was to explore the effectiveness of the KiVa anti-bullying programme with Grade 4 learners in a primary school, located in the Eden Central Karoo District of the Western Cape. Since bullying is a worldwide phenomeno
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/27245
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cetin, Hilal, Farshadi, Ashti
Sammanfattningsvis handlar studiens syfte om att undersöka implementeringen av antimobbningsmodeller i två olika skolor. Våra frågeställningar fokuserar på varför denvalda modellen används, hur trygghetsteamet arbetar med implementeringen av
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hig:diva-41991
The effectiveness of the Viennese Social Competence (ViSC) programme on various bullying-related teacher variables was examined at two time points with a quasi-experimental intervention-control group design. in Austria, Cyprus, and Turkey, teachers p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::018efdbc940c605552e54e733b77e494
https://hdl.handle.net/11454/69666
https://hdl.handle.net/11454/69666
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.