Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Anti-bullying intervention"'
Publikováno v:
Journal of Multidisciplinary Healthcare, Vol Volume 17, Pp 289-304 (2024)
Rohman Hikmat,1 Iyus Yosep,2 Taty Hernawaty,2 Ai Mardhiyah3 1Master of Nursing Program, Faculty of Nursing, Universitas Padjadjaran, Sumedang, Jawa Barat, Indonesia; 2Department of Mental Health, Faculty of Nursing, Universitas Padjadjaran, Sumedang,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3d54d9d9510240b691971fe76a9e5edf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ZAFER Sadîc
The article introduces the concept of bullying, its determinism and the conditions of proliferation in the Romanian educational environment, the legal framework for regulating psychological violence in Romanian schools, with references to the princip
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::30dac65c028ae9099d84742f9f60542e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational research, 58(3), 221-236. ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD
Background: School bullying is a wide-spread problem with severe consequences for victims, bullies and bystanders. Schools are strongly encouraged to implement both schoolwide, preventive interventions and reactive measures to handle existing bullyin
Autor:
Knowles, Barbara1 (AUTHOR) Barbara.Knowles@sebda.org, Washington, Meryl2 (AUTHOR) merylwashington@tiscali.co.uk, Loughnane, Brendan3 (AUTHOR) viceprincipal@whsschool.org.uk
Publikováno v:
Emotional & Behavioural Difficulties. Sep2010, Vol. 15 Issue 3, p269-272. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.