Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Ansons, Tamara"'
Autor:
Alards-Tomalin, Doug, Ansons, Tamara L., Reich, Tara C., Sakamoto, Yumiko, Davie, Rita, Leboe-McGowan, Jason P., Leboe-McGowan, Launa C.
Publikováno v:
In Journal of Air Transport Management May 2014 37:60-68
Publikováno v:
In Organizational Behavior and Human Decision Processes January 2013 120(1):37-46
Autor:
Ansons, Tamara L.
Recently, consumers have witnessed a dramatic increase in the number of product placements that occur across all forms of media. Despite this enthusiastic use of product placements, researchers have not determined whether or not this form of advertis
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1993/4312
Autor:
Ansons, Tamara L.
Recently, consumers have witnessed a dramatic increase in the number of product placements that occur across all forms of media. Despite this enthusiastic use of product placements, researchers have not determined whether or not this form of advertis
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1993/4312
This research supports efforts to increase the uptake of Property Flood Resilience (PFR) measures in Scotland by: 1. exploring the reasons why people do not install PFR measures, using in-depth interviews with home and business owners who have been f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e678f4f251f5737ac255a232d6a86c2e
https://hdl.handle.net/1842/37669
https://hdl.handle.net/1842/37669
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ansons, Tamara1, Leboe, Jason2
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2011, Vol. 39, p547-548. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Seeing & Perceiving. 2012 Supplement, Vol. 25, p189-189. 1p.