Zobrazeno 1 - 10
of 249
pro vyhledávání: '"Annis, D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Research and Practice in Thrombosis and Haemostasis October 2023 7 Supplement 2
Autor:
Guerlavais, Vincent, Sawyer, Tomi K., Carvajal, Luis, Chang, Yong S., Graves, Bradford, Ren, Jian-Guo, Sutton, David, Olson, Karen A., Packman, Kathryn, Darlak, Krzysztof, Elkin, Carl, Feyfant, Eric, Kesavan, Kamala, Gangurde, Pranoti, Vassilev, Lyubomir T., Nash, Huw M., Vukovic, Vojislav, Aivado, Manuel, Annis, D. Allen
Publikováno v:
Journal of Medicinal Chemistry; 7/27/2023, Vol. 66 Issue 14, p9401-9417, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chang, Yong S., Graves, Bradford, Guerlavais, Vincent, Tovar, Christian, Packman, Kathryn, To, Kwong-Him, Olson, Karen A., Kesavan, Kamala, Gangurde, Pranoti, Mukherjee, Aditi, Baker, Theresa, Darlak, Krzysztof, Elkin, Carl, Filipovic, Zoran, Qureshi, Farooq Z., Cai, Hongliang, Berry, Pamela, Feyfant, Eric, Shi, Xiangguo E., Horstick, James, Annis, D. Allen, Manning, Anthony M., Fotouhi, Nader, Nash, Huw, Vassilev, Lyubomir T., Sawyer, Tomi K.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2013 Sep 01. 110(36), 14519-14519.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42713145
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PRISMA; Vol 8, No 2 (2019): Jurnal PRISMA Volume 8, No 2 tahun 2019; 111-123
Tujuan dari penelitian ini adalah meningkatkan prestasi belajar siswa menggunakan model pembelajaran Jigsaw dengan pendekatan kolaboratif. Penelitian ini adalah penelitian tindakan kelas yang dilaksanakan sebanyak 2 siklus dengan tahapan . Subyek pen
Autor:
Annis, D. Allen, Nickbarg, Elliot, Yang, Xianshu, Ziebell, Michael R., Whitehurst, Charles E.
Publikováno v:
In Current Opinion in Chemical Biology 2007 11(5):518-526
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.