Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Anney, R.J.L."'
Autor:
Olsson, C.A., Foley, D.L., Parkinson-Bates, M., Byrnes, G., McKenzie, M., Patton, G.C., Morley, R., Anney, R.J.L., Craig, J.M., Saffery, R.
Publikováno v:
In Biological Psychology 2010 83(2):159-165
Background: \ud Over the past decade genome-wide association studies (GWAS) have been applied to aid in the understanding of the biology of traits. The success of this approach is governed by the underlying effect sizes carried by the true risk varia
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::ae8a5f57f1225d008dda8a1a4fe591b9
https://eprints.gla.ac.uk/207992/1/207992.pdf
https://eprints.gla.ac.uk/207992/1/207992.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Recent genome-wide association studies (GWAS) have implicated a range of genes from discrete biological pathways in the aetiology of autism. However, despite the strong influence of genetic factors, association studies have yet to identify statistica
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::6a7d0ccbdc4d484668ebcdfc258830af
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3089700
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3089700
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.