Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Anna Vozková"'
Autor:
Helena Franke, Anna Vozková
Publikováno v:
Psychologie pro Praxi, Vol 55, Iss 2, Pp 27-42 (2022)
169 school psychologists participated in a questionnaire survey asking them about collegial sharing techniques in educational setting. The survey was part of the research project “Supervision – prevention of teacher burnout”. The aim of the stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/893d495a71474680a7988a1e6384bea9
Autor:
Irena Smetáčková, Anna Vozková
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 71, Iss 2 (2021)
Cílem příspěvku je představit sdílení profesních zkušeností mezi učiteli a ukázat jeho úlohu v rámci profesního rozvoje. Výzkumy ukazují, že sdílení posiluje (sebe)reflexi vyučujících a prohlubuje pozitivní kolegiální vztahy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/859a126a7f244531bd78fcb54b681209
Autor:
Anna Vozková, Irena Smetáčková
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 71, Iss 2 (2021)
Cílem příspěvku je představit sdílení profesních zkušeností mezi učiteli a ukázat jeho úlohu v rámci profesního rozvoje. Výzkumy ukazují, že sdílení posiluje (sebe)reflexi vyučujících a prohlubuje pozitivní kolegiální vztahy
Autor:
Anna Vozková
Publikováno v:
E-psychologie. 12:47-60
Publikováno v:
Lifelong Learning. 7:26-46
Teacher self-efficacy is one of the key concepts related to teacher professionalism. It represents the trust of the teacher in his/her pedagogical skills. Research shows that teachers with high teacher self-efficacy are able to better organise teachi