Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Animated Pedagogical Agent"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jieyu Liu, Hao Fang
The presence of proxies, either animated or static images, positively affects users in the learning environment. Images of both static and dynamic agents are considered more plausible than the absence of images. Regarding the perception of an agent a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::798c08e5acd686072a00b0409af53b1a
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2012 Apr 01. 15(2), 62-72.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.15.2.62
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Azevedo, Otávio Bastos
Publikováno v:
Repositório Institucional da UNISINOS (RBDU Repositório Digital da Biblioteca da Unisinos)
Universidade do Vale do Rio dos Sinos (UNISINOS)
instacron:UNISINOS
Universidade do Vale do Rio dos Sinos (UNISINOS)
instacron:UNISINOS
Submitted by Maicon Juliano Schmidt (maicons) on 2020-08-10T17:45:48Z No. of bitstreams: 1 Otávio Bastos Azevedo_.pdf: 6886872 bytes, checksum: dac5db1713ff2c9e2f274b04cfdf2020 (MD5) Made available in DSpace on 2020-08-10T17:45:48Z (GMT). No. of bit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::99f86a978c1f4fe20f28be616eada5f6
http://www.repositorio.jesuita.org.br/handle/UNISINOS/9222
http://www.repositorio.jesuita.org.br/handle/UNISINOS/9222
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cook, SW; Friedman, HS; Duggan, KA; Cui, J; & Popescu, V. (2017). Hand Gesture and Mathematics Learning: Lessons From an Avatar. COGNITIVE SCIENCE, 41(2), 518-535. doi: 10.1111/cogs.12344. UC Riverside: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9rk0m1x3
Cognitive science, vol 41, iss 2
Cognitive science, vol 41, iss 2
A beneficial effect of gesture on learning has been demonstrated in multiple domains, including mathematics, science, and foreign language vocabulary. However, because gesture is known to co-vary with other non-verbal behaviors, including eye gaze an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8fe28e90c9bce640696c10a0d1c52ada
http://www.escholarship.org/uc/item/9rk0m1x3
http://www.escholarship.org/uc/item/9rk0m1x3
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações do UFSM
Universidade Federal de Santa Maria (UFSM)
instacron:UFSM
Universidade Federal de Santa Maria (UFSM)
instacron:UFSM
The use of technological resources for education enables greater diversity in the assimilation of knowledge among students, through new learning methods such as virtual environments, virtual worlds, among others. However, it is fundamental that teach
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::27583a0b0005f437cc0b6ab9d3c72e27
http://repositorio.ufsm.br/handle/1/13476
http://repositorio.ufsm.br/handle/1/13476