Zobrazeno 1 - 10
of 82 503
pro vyhledávání: '"Anil P"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
O. K. Y\"uksel, E. Boursier and N. Flammarion, "First-order ANIL provably learns representations despite overparametrisation", in The Twelfth International Conference on Learning Representations, 2024
Due to its empirical success in few-shot classification and reinforcement learning, meta-learning has recently received significant interest. Meta-learning methods leverage data from previous tasks to learn a new task in a sample-efficient manner. In
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2303.01335
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Recent empirical evidence has driven conventional wisdom to believe that gradient-based meta-learning (GBML) methods perform well at few-shot learning because they learn an expressive data representation that is shared across tasks. However, the mech
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2202.03483
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Healthcare, Vol 12, Iss 15, p 1520 (2024)
This study aims to assess the self-perception of the QoL (WHOQOL-bref) in the Canal of Anil zone and its neighbor zone of the center of the District of Anil in Rio de Janeiro and to identify which factors are associated with the population self-perce
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1709cc50ff5a4162b7b2787b43eccbb4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.