Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Anidi, C"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anidi, C. V., Eme, N. B., Ibeanu, V. N., Ani, P. N., Cyril Onyinchechukwu Anoshirike, Onuoha, C. C.
Publikováno v:
Nigerian Journal of Nutritional Sciences; Vol 40, No 2 (2019); 43-49
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Background: The impact of inappropriate infant feeding practices on nutritional status and subsequent poor growth and development of the child with elevated risk of developing non-communicable diseases later in life cannot be overemphasized.Objective
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Feeney, Margaret, Fontana, MF, Baccarella, A, Craft, JF, Boyle, MJ, McIntyre, TI, Wood, MD, Thorn, KS, Anidi, C, Bayat, A, Chung, MR
Publikováno v:
Feeney, Margaret; Fontana, MF; Baccarella, A; Craft, JF; Boyle, MJ; McIntyre, TI; et al.(2016). A Novel Model of Asymptomatic Plasmodium Parasitemia That Recapitulates Elements of the Human Immune Response to Chronic Infection. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/1tg234bz
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::b11bb85606fba1b01f2cb9e0dbb67b34
http://www.escholarship.org/uc/item/1tg234bz
http://www.escholarship.org/uc/item/1tg234bz
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.